معرفی سریال شهر ساختگی

شهر ساختگی یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی جون چانگ گون و با بازیگری سو ئه، کیم می سوک، کیم کانگ وو و لی هاک جو است. این سریال روان شناختی درمورد جامعه ای است که شخصیت های آن خواسته ها و روانشناسی متفاوتی دارند که آنها را وادار میکند تا جنبه های تاریک خود را پنهان کنند. این سریال اولین بار از 8 دسامبر 2021 در JTBC هر چهرشنبه و پنجشنبه ساعت 22:30 پخش شد.

داستان

یک سریال معمایی روانشناختی که داستان چیزهایی را روایت میکند که با وارد شدن به طمع و قدرت معنای خود را از دست میدهند. گروه بزرگی به نام Sungjin Group که بر محافل مالی و سیاسی در کره جنوبی نفوذ دارد، صاحب یک موزه هنری به نام Space Jin است. یون جه هی (سو ئه) دومین عرووس خانواده، مسئول موزه هنر است. او از فقر متنفر است، بنابراین معشوق دیرینه اش را رها کرده و با جونگ جون هیوک (کیم کانگ وو) پسر نامشروع گروه سانچین ازدواج کرده. او حتی برای اینکه همسرش را با کمک دادستان کل آینده رئیس جمهور کند، با همسرش می جنگد. شوهرش طوری وانمود می کند که انگار نین جاه طلبی ندارد، اما در واقع منتظر روزی است که بتواند کنترل همه چیز را بدست آورد.

بازیگران

سو ئه در نقش یون جه هی

(غریبه شیرین و من، ماسک، امپراطور دریا)

   دومین عروس گروه سونجین و مسئول موزه Space Jin.

کیم کانگ وو در نقش جونگ جون هیوک

(زن 9.9 میلیاردی، دایره)

   شوهر یون جه هی، پسر نامشروع گروه سونجین و مجری محبوب JBC.

کیم می سوک در نقش سو هان سوک

(زنان کوچک، غریبه شیرین و من، گلی در زندان، شکارچی شهر)

   نامادری جونگ جون هیوک و رئیس بنیاد فرهنگی سانجین.

لی یی دام در نقش کیم یی سول

   دکترِ Space Jin.

لی هاک جو در نقش هان دونگ مین

(دنیای متاهلی، خاطرات الحمرا، مستر سان شاین، اوه روح من)

   گزارشگر خبری JBC.

تولید

در دسامبر 2020، استودیو بابا نوئل اینترتینمنت، آژانس سو ئه، اعلام کرد که به او نقشی در سریال شهر ساختگی پیشنهاد شده. این اولین درام او پس از سریال غریبه شیرین و من در سال 2016 است. در 6 ژانویه 2021 کینگ اینترتینمنت اعلام کرد که به کیم کانگ وو نقش اصلی سریال پیشنهاد شده است. آخرین حضور او در سریال زن 9.9 میلیاردی در سال 2019 بود. این سریال دومین پروژه مشترک کیم کانگ وو و سو ئه بود که قبلا در فیلم جامعه پیشرفته همکار بودند و در جشنواره بین المللی فیلم بوسان در سال 2007 حضور داشتند.

عکاسی اصلی در 29 مارس 2021 به پایان رسید.

اولین عکس های خواندن فیلمنامه در 3 نوامبر 2021 منتشر شد.

ریتینگ

بیشترین ریتینگ در کره: 4.695 درصد

کمترین ریتینگ در کره: 2.628 درصد

بیشترین ریتینگ در سئول: 5.486 درصد

کمترین ریتینگ در سئول: 2.920 درصد

 

معرفی بعدی، سریال دکتر روح

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan