حوا 2

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام بانو 

خوبی😅❤️

با گوشی قبلی اومدم اینجا یه سری بهت بزنم💜

این سریال زنان کوچک کره ای که آپلود کردی تو کانالت خودت می‌بینی؟😅 به نظرم خیلی قشنگ نیست انگار عاشقانه نداره😂😂😂 

عکس هات قشنگن ولی من از این سریال حوا و بازیگر هاش و خلاصه اش و همه چیش بدم میاد😂😂😂😐🤦 یکی از دوستام هم تو نماشا از این سریال ادیت و میکس زده و به منم تقدیم کرده ولی از بس بدم میاد از این سریال هنوز سمت میکسش نرفتم با وجود اینکه میکسشو دانلود کردم 😂😂😂 کلی میکس ندیده دارم😭😭😂😂💜❤️💛

تو چه خبرا؟ چیکار می‌کنی💜❤️💛💚🧡😍🥰😘🤩

سلام عزیزم
مرسی گلم
خوش برگشتی 😊😁
نه والا خودم نمی بینم. دلم نکشید برم سمتش
قربونت. راستش منم از هیچ چیز این سریال خوشم نمیاد. هم از سو یه جی بدم میاد، هم داستانش خیلی مزخرفه و هم پایانش بده
سلامتی. هیچی دیگه درگیر نماشا و بیانم
خودت چی؟ راستی اون میکس آخری گابلین رو دوست داشتم 😍😍

منم هیچی هی پروژه میکس سازی میاد تو ذهنم😂راستی گفتی تولدت چند آبان بود؟😅 میخوام بهت میکس تقدیم کنم😅😊

ممنون عزیزم چشمات قشنگ دیدن وگرنه خیلی هماهنگ نبود😂💙

شیما تولد رین کی میشه؟😂😅💜

خیلی خوبه سرت شلوغ باشه 😁😊 قربونت عزیزم که انقدر لطف داری 😍😘 شش آبان، هنوز دو ماه مونده
من که از دیدنش لذت بردم
چهار تیر میشه

آره😅

وظیفه ست ما یه ساله که باهم دوستیم باید واسه تولدت غافل گیرت کنم😅🥰😍😜🤪😘🤩

خوشحالم که خیلی از افراد از دیدن اون میکس لذت بردن و تونستم حس خوب بهشون بدم..

یه ایده داشتم که واسه تولد رین از سریال های برگرد آجوشی و دکتر روح ادیت بزنم😉 خوبه یه سال وقت دارم😂😊😍 جالبه بیشتر بازیگر های مورد علاقه ام تیر ماهی هستن😜🤪😂🤣🥰😍🤩


فدات شم زهرا جان که انقدر با محبتی
میکست واقعا جای تعریف داشت
راستی زهرا جان تولد خودت کیه؟ امیدوارم نگذشته باشه که منم میخوام یه غافلگیری خوب بهت بدم
ایده خوبیه، فکر کنم میکس قشنگی بشه ترکیبی از این دوتا سریال

خدا نکنه 😘 یه دونه شیما اونی که بیشتر ندارم 🥰😍🤩😘

قربونت🥰😍😘

تولد من ۱۹ بهمن . هنوز نگذشته😂😍🥰 مرسی عزیزم راضی به زحمتت نیستم🥰😍😘

آره میکس قشنگی میشه انشاءالله درست و آپلود میکنم 🥰😍🤩

لطف داری زهرا جان :))
ععههه پس خداروشکر که نگذشته. حتما یه تقدیمی خوب برات میسازم
ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan