کیمیای روح 2

 

 

امشب قسمت آخر میاد

میدونم که سد اند میشه 😭 کاشکی میشد عروسی اون دوتا کیوت آروم و بی دغدغه برگزار میشد

خبر اومده که پخش فصل دومش از دی ماه شروع میشه و جونگ سومین توش بازی نمیکنه

به جاش بازیگر نقش ناکسو هست و دلیلش هم همین قسمت 20 می فهمیم که چرا دیگه سومین نیست

مودوک بعداز این همه توی سریال بالاخره لباس خدمتکار ها رو در آورد و اون لباس صورتی قشنگ رو پوشید. چقدر زیبا شده این دختر 😍

توی این قسمت 19 دلم حسابی واسه یول کباب شد. واسه اولین بار سندروم نقش دوم مرد گرفتم 😢

ولیعهدمون هم عجب کیوته. فقط دشمن اوک نشه که باهم شیپون میکردم 😊

نظر فراموش نشه

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال حوا

زندگی در تاریخ...ایران...کره

يكشنبه ۶ شهریور ۰۱ , ۲۳:۵۰ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

وووییی منم دارممممم میبینممممم خیلی کیوتن کاپلای توش:)))))))

آخجون فصلهههههه۲

ولی کاش بازیگره میموند حیح... :(

اوهوم واقعا سریال قشنگیه
اره ولی تا بیاد دق مرگ میشم
واقعا واسه رفتن سومین غمگینم 😭
دوشنبه ۷ شهریور ۰۱ , ۱۷:۰۰ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

وایییی منم غمگینممممممم😭

زجر آوره این مدتی که باید صبر کنیم هقققققق...

اوهوم تهش خیلی غمگین بود 😭😭
تا چهارماه دیگه چجوری صبر کنیم ؟!
دوشنبه ۷ شهریور ۰۱ , ۱۷:۲۵ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

قلبمممممممم...

۴ ماه...💔

خیلی خیلی سخته 😭💔

وای واقعا اخرش سد انده من تازه از امشب شروع کردم  دارم اسنودراپ نگاه میکنم میخواستم بعدش کیمیای روح رو ببینم اصلا انتظار نداشتم پایانش سداند باشه😒😒

دلم میخواست اخرش رو خوب تموم کنن ولی بازم خوبه فصل دوش رو حتما میسازن و مثل سریال عاشقان ماه نکردن که الان چند ساله هم منتظر فصل دوشن و به نظرم اصلا هم فصل دویی در کار نیست.

حتما برات سخته ۴ ماه دیکه قسمت جدید میاد😌

آره واقعا سد اند بود
من بیشتر برای این ناراحت بودم که سومین تو فصل دوم نیست ولی جدیدا شبکه تایید کرده که سومین به عنوان نقش فرعی تو فصل دوم وجود داره. این خبر دیگه غم اشو شست برد
اسنودراپ هم تهش غمگینه. خودتو واسه گریه کردن آماده کن
واقعا سخته 😭

اره اسنودراپ رو میدونم توی قسمت اخر شخصیت اصلی مرد میمیره😢

 

آره 😭😢

سومین نقش فرعی باشه اخههههه نمیخوام خببببب😭

منمممم نمیخوامممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan