معرفی کامل سریال حوا

حوا یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی سو یه جی، پارک بیونگ یون، یو سون و لی سانگ یوب است. این سریال از 1 ژوئن تا 21 جولای 2022 هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:30 برای 16 قسمت از tvN پخش شد.

خلاصه داستان

حوا داستان یک دادخواست طلاق 2 تریلیون روپیه ای را روایت میکند که کل ملت را شوکه میکند. در مرکز این دعوا لی رائل (سو یه جی) دختر خانواده چایبول قرار دارد.

اسامی بازیگران

*سو یه جی در نقش لی رائل/کیم سون بین

(مشکلی نیست خوب نباشی، وکیل بی قانون، هوارانگ)

  کیم جی آن در نقش جوانی لی رائل

   زنی 28 ساله که دختر یک دانشمند نابغه است. سیزده سال پیش، زندگی شاد خانوادگی او با مرگ پدرش از هم پاشید. بنابراین او شروع به جستجو و برنامه ریزی انتقام برای سیزده سال کرد. که هدفش کانگ یون گیوم، یکی از مجرمان اصلی دخیل در مرگ پدرش، است. او به طور غیر منتظره و به آرامی عاشق یون گیوم میشود بنابراین او در دو راهی گرفتن انتقام و احساساتش نسبت به یون گیوم گیر میکند.

*پارک بیونگ اون در نقش کانگ یون گیوم

(کیمیای روح، گمشده، پادشاهی: آشین شمالی، پادشاهی، صدا، منشی کیم چشه، چون این اولین زندگیمه)

   وارث 41 ساله LY Group و شوهر سو را. او عاشق رائل میشود و با او رابطه عاشقانه برقرار میکند، بدون اینکه بفهمد همه ی این ها نقشه های رائل برای گرفتن انتقام خانواده اش در 13 سال پیش است.

*یو سون در نقش هان سو را

(ذهن های جنایتکار، پزشک اسب)

   همسر 45 ساله یون هیون و دختر بلند پایه ترین سیاستمدار کره جنوبی. او به طرز وحشتناکی نسبت به شوهرش وسواس دارد.

*لی سانگ یوب در نقش سو اون پیونگ

(ستاره های دنباله دار، در آستانه دیوانگی، آهنگ مرگ، وقتی تو خواب بودی، پزشکان، سیگنال، زندگی برای عشق، مرد بی گناه، کیمیاگر، پادشاه سجونگ کبیر)

   وکیل سابق حقوق بشر 38 ساله که جوانترین عضو شورای ملی شد. او با رائل کمک کرد تا پس از فاجعه 13 سال پیش خانواده اش، کره را ترک کند. او فردی عادل است که حاضر است به خاطر عشق از هر چیزی چشم پوسی کند.

تولید و انتشار

در 21 نوامبر 2021 اعلام شد که فیلمبرداری آغاز شده است و زمان پخشش برای نیمه اول سال 2022 برنامه ریزی شده است. در 25 فوریه 2022 عکسی از فیلمنامه خوانی بازیگران اصلی منتشر شد.

حوا در ابتدا قرار بود در 25 می 2022 نمایش داده شود، اما به دلیل بهبود کیفیت سریال یک هفته به تعویق افتاد.

ریتینگ

ریتینگ بیشترین کمترین
در کره 4.497 درصد 2.967 درصد
در سئول 4.639 درصد 2.495 درصد

معرفی بعدی، سریال وبتون امروز

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan