معرفی سریال وبتون امروز

وبتون امروز یک مجموعه تلویزیونی درحال پخش کره جنوبی است. این سریال بازسازی شده یک درام ژاپنی است که بر اساس یک سری مانگا از Jūhan Shuttai! با بازی کیم سه جونگ، چوی دنیل و نام یون سو ساخته شده است. این سریال اولین بار در 29 جولای 2022 از SBS پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 22:30 پخش آن ادامه دارد.

داستان

وبتون امروز داستان اون ما یوم (کیم سه جونگ) یک ورزشکار سابق جودو رو روایت میکنه که به خاطر آسیب دیدگی مجبور میشود ورزش را کنار بگذارد. او سپس تلاش میکند تا با شغل جدید خود به عنوان ویراستار وبتون سازگار شود.

بازیگران

کیم سه جونگ در نقش اون ما یوم

   یک کارمند قراردادی تازه کار در بخش ویراستاری وبتون. اون اشتهای زیادی داره، حس بویایی عالی داره و گوش های گل کلم یه ورزشکار سابق جودو رو داره. او به خاطر پاره شدن رباط مچ پایش مجبور شد ورزش را کنار بگذارد، اما او از زندگی نا امید نمیشود و به عنوان یک ویراستار وبتون شروع به کار میکند.

چوی دنیل در نقش سوک جی هیونگ

   یک معاون سردبیر غیرقابل پیش بینی که به یک مربی قابل اعتماد برای ما یوم تبدیل میشود. اگرچه او به طرز باورنکردنی صادق است، اما بازهم یک ویرایشگر حامی است که از همکارانش مراقبت میکند. با این حال او در زندگی شخصی اش فردی شوخ طبع و خندان است و میتواند جنبه دیگری از زندگی اش را نشان دهد.

نام یون سو در نقش گو جون یونگ

   یکی از اعضای تیم فروش. او به تدریج شبیه اون ما یوم میشود که صمیمانه قلب و روحش را در هر چیزی میگذارد. و در عین حال به گذشته اش نگاه میکند.

نظرتون راجع به این سریال چیه؟

معرفی بعدی، سریال سلام خداحافظ مامان

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan