معرفی سریال سلام خداحافظ مامان

سلام خداحافظ مامان یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال 2020 با بازی کیم ته هی، لی کیو هیونگ و گو بو گیول است. این سریال از 22 فوریه تا 19 آوریل 2020 از tvN پخش شد.

داستان

چا یو ری (کیم ته هی) از زمانیکه پنج سال پیش در یم تصادف غم انگیز درگذشت، تبدیل به یک روح شده است. از طریق یک پروژه تناسخ، به او این امکان داده میشود که اگر موفق شود ظرف 49 روز به جای خود بازگردد، دوباره تبدیل به انسان میشود. با این حال شوهرش، چو گانگ هوا (لی کیو هیونگ) اکنون دوباره ازدواج کرده است. او باید بین خوشبختی خودش یا شوهرش یکی را انتخاب کند.

بازیگران

کیم ته هی در نقش چا یو ری

(یونگ پال، زندگی برای عشق، آیریس)

   هنگامیکه او 9 ماهه باردار بود تصادف میکند و تبدیل به یک روح میشود. پس از انتقال به بیمارستانی که همسرش در آن کار میکند، دخترش میتواند نجات پیدا کند، اما یو ری زنده نمی ماند. چهار سال بعد، یو ری به خاطر فاجعه ای که برایش رخ داده بود دوباره انسان میشود و به او 49 روز فرصت داده میشود تا جایگاهش را به عنوان همسر گانگ هوا و مادر دخترش پس بگیرد تا بتواند ماندگار شود. اگر او نتواند این کار را انجام دهد، باید عمدا به بهشت برود و تناسخ پیدا کند.

لی کیو هیونگ در نقش چو گانگ هوا

(شادی، پسران راکتی، صدا، پلی لیست بیمارستان، افسانه روباه نه دم، دکتر جان، زندگی، گابلین، هوارانگ)

   یک پزشک خوب و جراح سابق. پس از مرگ همسرش، او شروع به فاصله گرفتن از واقعیت کرده و افسرده میشود. پس از مرگ همسرش او دوباره ازدواج کرد.

گو بو گیول در نقش اوه مین جونگ

(تاریخ آرتدال، آهنگ مرگ، مادر، ملکه هفت روزه، گابلین)

   همسر جدید گونگ هوا. او بعدا متوجه احساسات واقعی گونگ هوا و فرصت دوباره یو ری میشود. او اکنون به عنوان مادر فعلی سو وو، دختر یو ری زندگی میکند.

تولید

در ابتدا قرار بود که عنوان اولیه سریال خداحافظ مامان باشد که بعدا به این نام فعلی تغییر پیدا کرد.

کیم ته هی و به هه سون قبلا در سال 2015 در سریال یونگ پال محصول SBS همبازی بوده اند.

ریتینگ

بیشترین ریتینگ در کره: 6.519 درصد

کمترین ریتینگ در کره: 4.226 درصد

بیشترین ریتینگ در سئول: 6.793 درصد

کمترین ریتینگ در سئول: 4.460 درصد

نظر فراموش نشه

معرفی بعدی، سریال بادی که آن زمستان وزید

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ممنون برای معرفی.

واقعا داستان جالبی داره و نظرم رو جلب کرد.

قبلا فکر میکردم یه سریال طنز ساده اما انگار داستان جالبی داره💖💜

منم قبلا حس میکردم سریالش خوب نیست ولی داستانش که جالب بود

اره داستان جالب داره دلم میخواد نگاش کنم.

وای باورم نمیشه دوباره مدرسه ها داره شروع میشه😓

دلم میخواست تابستون هیچ وقت تموم نشه😁


هععییی اصلا من نفهمیدم این تابستون چجوری گذشت

دقیقا منم😐😑

👍😐😕

خداروشکر که من از درس و دانشگاه راحتم فعلا😂😍 تا ببینم چی میشه و پبش میاد.

قدر این روزاتو بدون زهرا جان. دیگه تکرار نمیشن

چشم قدرشو میدونم😂❤️ ولی همیچین روز های عالی هم نیستن..😂😞 من تو این روزا باید دوتا دندونم عصب کشی و پر کنم.. که جدای از هزینه اش خیلی هم درد داره.. باید مشاوره برم درباره مشکلات شخصیتی و گوشه گیری بودن و اضطرابم و کمی افسردگیم حرف بزنم.. باید مامانم راضی کنم که بیخیال دانشگاه بشه چون من به این که یه کاری یاد بگیرم عملی باشه علاقه بیشتری دارم تا درس خواندن.. و میان این همه مشکلات باید بگم این خبر مهسا امینی هم بدجور نا امید و افسرده ام کرد که چرا گشت ارشاد باعث مرگ این دختر 22 ساله شده..

 

در واقع باید بگم تو این روزا من کم مشکل ندارم😂

 

زهرا جان انقدر سخت نگیر. به هرحال همه امون روزهای سختی توی زندگیمون داریم ولی بالاخره یه روزی تموم میشن
اره بیچاره دختره مهسا امینی سر هیچ و پوچ کشتنش. دختر بیچاره تازه دانشگاه هم قبول شده بود. 😢😢

باشه چشم😊 اتفاقا دیروز که مشاوره بودم گفت نرمالی و مشکلی نداری فقط بخاطر این دو سه سال اخیر که درس ها بهت فشار آوردن و تو مدرسه فشار عصبی داشتی اینطوری شدی و خب داری از مرحله نوجوانی پا به مرحله جوانی میزاری همه اینا طبیعیه 😄 

دختره بیچاره حجابش هم خوب بوده من کسایی رو دیدم که با موی باز لباس نیم تنه میان بیرون و گشت ارشاد به اونا چرا گیر نمیده 😐😑 تازه خوشگل هم بوده بنده خدا.. خدا رحمتش کنه نمیدونم این مملکت مون قراره به کجا برسه با این وضعیت ..😒😔

چشمت بی بلا 😊 آره همینجوره
اوف آره واقعا. تازه چون اینجا کلی اعتراضات کردن و سرعت نت هم خیلی کند شده. کلا به حال و روزیه این روزا

میدونی من فکر میکنم حجاب هرکسی به خودش مربوطه نه فرد دیگه ای.. چون هر فردی عقل داره و بر اساس عقلش باید رفتار کنه و تصمیم بگیره..

تو قرآن هم خدا گفته حجاب اجباری نیست اون دختر حتی اگه لخت هم میومد بیرون حق نداشتن به زور ببرنش آگاهی بعد هم بکشنش!...😞

نت که والا نمیدونم چرا جدیدا زود تمومش میکنم با اینکه چیز خاصی هم دانلود نمیکنم ولی زود تموم میشه!😞

اوهوم دقیقا

پایانشه شاده یا غمگینه؟

 

نمیدونم خودم این سریالو ندیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan