معرفی سریال بادی که آن زمستان وزید

بادی که آن زمستان وزید یک مجموعه تلویزیونی ملوردام عاشقانه کره جنوبی است که در سال 2013 با بازی جو این سونگ و سونگ هه کیو ساخته شده است. این سریال داستان یک قمارباز و کلاهبردار (جو این سونگ) را روایت میکند که وانمود میکند برادر دیرینه یک وارث کم بینا (سونگ هه کیو) است، اما این دو فرد آسیب دیده پس از آشنایی با یکدیگر به معنی واقعی عشق میرسند.

این سریال بر اساس یک درام ژاپنی ساخته شده است که در سال 2022 از TBS پخش شد. ورژن کره ای این سریال توسط نوه هی کیونگ در سال 2013 نوشته شده و توسط کیم کیو ته کارگردانی شده است.

این سریال اولین بار از SBS با دو قسمت پشت سرهم در 13 فوریه 2013 پخش شد. پخش این سریال در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:55 برای 16 قسمت ادامه یافت و در 3 آوریل 2013 به پایان رسید.

خلاصه داستان

ملودرامی درباره یک مرد و زنی کم بینا که به عشق اعتقاد ندارند. اوه سو یتیمی است که پس از مرگ اولین عشقش به فردی دل شکسته تبدیل شده. او به عنوان یک قمارباز با ریسک بالا زندگی میکند. اوه یونگ تنهای کم بیناست که از خانواده اش جدا شده و تنها زندگی میکند. این دو در کنار یکدیگر معنی واقعای عشق را می آموزند.

بازیگران

جو این سونگ در نقش اوه سو

(حرکت، مشکلی نیست این عشقه، پیانو)

   یتیمی که پس از مرگ عشق اولش به هیچ چیز اهمیت نمیدهد و تبدیل به یک قمارباز درجه یک شده. او که از به دست آوردن پول برای پرداخت بدهی هایش یا از دست دادن زندگی اش نا امید شده، تبدیل به یک هنرمند کلاهبردار میشود که هدف جدیدی را دنبال میکند. او وانمود میکند که برادر دیرینه اوه یونگ است.

سونگ هه کیو در نقش اوه یونگ

(الان داریم بهم میزنیم، نسل خورشید، دنیای درون، خانه کامل)

   وارث کم بینای یک شرکت بزرگ. اوه یونگ به تنهایی زندگی میکند و از کودکی رابطه خوبی با مادر و برادر بزرگترش ندارد.

کیم بوک در نقش پارک جین سونگ

(دکتر روح، دانشکده حقوق، افسانه روباه نه دم، الهه آتش، پادام پادام، پسران برتر از گل)

   بهترین دوست و دست راست اوه سو. این مرد وفادار و فان رویای به دست آوردن پول برای خرید یک مزرعه گاو ارگانیک برای پدرش را در سر دارد.

جونگ اون جی در نقش مون هی سون

(کوری، فروشگاه ست بیول تازه کار، تشوق کن، پاسخ با 1994، پاسخ به 1997)

   خواهر کوچیکتر عشق اول اوه سو، هی جو. هی سون دختری دمدمی مزاج است که علاقه بسیاری به دارد. اگرچه او در ابتدا سعی میکند اوه سو را تحقیر کند اما بعدا در نقشه اش کمکش میکند.

تولید

نویسنده نوه هی کیونگ و کارگردان کیم کیو ته قبلا با سونگ هه کیو در سریال دنیای درون محصول سال 2008 همکاری کرده بودند. همچنین کیم بوم با نوه و کیم در سریال پادام پادام 2011 کار کرده بود. جونگ اون جی آخرین بازیگر اصلی بود که معرفی شد. این سریال دومین سریال تلویزیونی او پس از سریال محبوب پاسخ به 1997 بود.

فیلمبرداری

در 4 فوریه 2013 جو هنگام فیلمبرداری صحنه ای در ایچئون استان گیونگگی، هنگام عصبانیت به قاب شیشه ای ضربه زد و دستش زخمی شد. او 13 بخیه به زخمش در بیمارستانی در همان نزدیکی زد، و پس از آن مجددا به فیلمبرداری بازگشت.

مکان ها

عمارت اوه یونگ در باغ درختی جید در استان گانگوون و باغ گل او در باغ گیاه شناسی هانتک در یونگین، استان گیونگی فیلمبرداری شد. صحنه های مختلف در یک کافی شاپ در شعبه های نونهیون دونگ و چونگدام دونگ از مجموعه قهوه فروشی De Chocolate Coffee در ناحیه گانگنام، سئول فیلمبرداری شد.

ریتینگ

ریتینگ در کره در سئول
بیشترین 15.8 درصد 18.2 درصد
کمترین 11.3 درصد 13.0 درصد

معرفی بعدی، سریال آهنگ مرگ

زندگی در تاریخ...ایران...کره

وای ننه من عاشق این سریالم🥲❤

یعنی قلب آدم ذوب میشه براش 

دلم خواست دوباره ببینمش🤧

منم خیلی تعریفش رو شنیدم به خصوص توی وبلاگ خودت که کلی ازش تعریف کردی
ولی هنوز ندیدمش
یعنی یه روزی میشه من بتونم این سریال رو ببینم 😢🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan