قاشق طلایی 3

یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اونی شیماااااااااااااااااااااا

جونممممممم عزیزممممممممم 😍😍

دتناذربرذعطغزرذطیزرذغظ دلمممممممم برات تنگ شدههههههه بود *-*

گمت کرده بودمم:((

 

خوبی اونییییی ؟*-*

منم همینطور عزیز دلمممممم 😍😍🥺🥺
واقعا دلم تنگیده بود به خصوص واسه توووووو ❤❤💛💛💛
خوبم خداروشکر ❤ تو چطوری؟ چیکارا میکنی؟

فداتتتتت *-*

ذغغذربغیهلغ فدات اونی گلم من بیشترررررررر

گلب رنگ رنگی فراوانب تو *-*

شکر ...ممنون اونی جونم منم دیدکت خوب شدممم *-*.... چت با  اونی عزیزم *-*...هیچی اونی حوصلم سر رفته ...

خدا نکنه عشقم
بمونی برام همیشهههه 😘😘💗💗
قربونتتتتت 💗💗❤❤❤💛💛💛
منم همینطور عزیزممممم 😍😍 هععیی منم این روزا از بس تو خونه نشستم سر سام گرفتم

بوووص

ت هم تک اونی من *-*

خدانکنههه عزیزم*-*

خیلییی بدهههه

 

+ت وبمم پیوندت کردم اونییی *-*

راستی ی خ بده میخام ی چیزیو نشونت بدم *-*

فدایی داری

مرسی عزیزم 😘
وایسا منم الان پیوندت میکنم
خ منظورت خصوصیه بیام پیام بدم 😊

خدانکنه

 

فدات

مرسی اونیم

اره عزیزمم

😘😘

اومدم خ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan