برای همیشه از دستت دادم

 

و من برگشتم با آپدیت چندتا از سریال هایی که این روزها دارم نگاهشون میکنم و میتونم به جرئت بگم تک تک شون عالین و دارم از دیدنشون لذت میبرم

 

اول سریال چینی برای همیشه از دستت دادم که تازگی تمومش کردم و چهارتا نقش مرد داشت که یکی از یکی کراش تر بودن

اوایلش من روی سانگ شوان کراش زده بودم ولی بعداز قسمت ۲۰ واقعا به این نتیجه رسیدم شیانگ لیو کراش اعظمه و واقعا چه شخصبت پیچیده ای نویسنده براش خلق کرده و گذشته اش هم معلومه چقدر دردناک بود

 

این سریال فصل دوم داره که احتمالا زمستون پخش بشه و شایعه ها حاکی از اینن تهش شیانگ لیو توی میدون جنگ میمیره 😭😭

به هرحال من از همون اول که این سریال رو شروع کردم میدونستم قراره سد اند بشه پس خودمو آماده کردم 😎

 

یه چیز امیدوار کننده بگم. یانگزی توی لایو اخیرش گفته اگه شیانگ لیو اعتراف کنه ممکنه پایان سریال متفاوت باشه

و قطعا پایانش رو عوض کردن خود نویسنده و چندتا از بازیگران دیگه هم اینو گفتن. پس من به احتمال نود درصد مطمئنم حداقل تهش به توشان جینگ نمیرسه

و چون پدر واقعی دختره چی چن هست در فصل دوم قطعا میره سمت شیانگ لیو و ارتش چن رونگ چون چی چن کسیه که شیانک لیو رو نجات داده دیگه

 

همین 😊 امیدوارم از عکس ها خوشتون بیاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan