معرفی کامل سریال خورشید و ماه

معرفی ‌کامل ‌سریال ‌ماه‌ در ‌آغوش ‌خورشید...

سریال خورشید و ماه ساخته به نویسندگی است. این سریال روایتگر دوره چوسان است. اما این سریال یک داستان واقعی نیست و در تاریخ اتفاق نیفتاده. 

به ادامه مطلب بروید.......

سریال خورشید و ماه درمورد شاهزاده چوسان (لی هون) است که عاشق دختری به نام (یئون وو) میشود. یئون وو در مراسم انتخاب همسر ولیعهد انتخاب میشود. از طرفی دیگر یانگ میونگ برادر لی هون هم عاشق یئون وو میشود. اما ملکه مادر و وزیر یون نمیخواهند یئون وو همسر ولیعهد شود برای همین به بانو ناکی اونگ دستور میدهند که یئون وو را با جادو بکشد و ...

​​​​تعداد قسمت ها: 20 قسمت

زمان قسمت ها: 45 دقیقه تا 1 ساعت

کارگردان: کیم دو هون و لی سونگ جونس

زبان: کره‌ای و دوبله فارسی

سال ساخت: 2012

شبکه ساخت و پخش: mbc

بازیگران سریال:

کیم سو هیون در نقش امپراطور و ولیعهد لی هون

یئو جین گو در نقش نوجوانی ولیعهد لی هون. او در سریال های ایلجیما، دلقک تاجدار و هتل دل لونا بازی کرده است.

هان گا این در نقش هیو یئون وو

کیم یو جانگ در نقش نوجوانی هیو یئون وو. سریال های دونگ یی، ایلجیما، فراری از چوسان و مهتاب نقاشی شده با ابر از کارهای اوست.

جونگ ایل وو در نقش شاهزاده یانگ میونگ. او در سریال های هه چی ، بوسام: سرنوشت را بدزد و رودخانه ماه بازی کرده است.

لی تائه ری در نقش نوجوانی شاهزاده یانگ میونگ. از کارهای او میتوانم به شاهزاده زیر شیروانی و جونگ میونگ اشاره کنم.

کیم مین سئو در نقش ملکه بوکیونگ. سریال جونگ میونگ از کار های اوست

کیم سوهیون در نقش نوجوانی ملکه بوکیونگ. او در سریال های پادشاه صاحب ماسک و شاهزاده زیر شیروانی نقش آفرینی کرده.

کیم یانگ در نقش ملکه دواگر جونگ هوی. سریال های آقای ملکه و آیینه جادوگر از کارهای اوست.

کیم سان کیونگ در نقش ملکه سو هی. او در سریال های زندگی برای عشق و پادشاه صاحب ماسک به نقش آفرینی پرداخته.

نام بو را در نقش پرنسس مین هوا

جین جی هی در نقش نوجوانی پرنسس مین هوا

سئو جی هی در نقش نوجوانی سئول

نام دیگر این سریال ماه در آغوش خورشید است چون ماه یعنی ملکه و خورشید به معنی امپراطور است. حالا در اینجا ماه یئون وو است و خورشید لی هون. ‌پس باید این دو به هم برسند. اما قضیه جالب سریال این است که دو ماه دو خورشید وجود دارد. ملکه بوگیونگ ماه دوم و شاهزاده یانگ میونگ خورشید دوم. حال کدام یک از این ها به یک میرسند و کدام ها به یک نمیرسند؟

معرفی بعدی معرفی سریال ایمان به سرنوشت.........

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من معرفی سریال ایمان به سرنشتو پیدا نمیکنم. میشه راهنمایی کنید

وقتی شبکه 3 اولین بار این سریال رو پخش کرد عده ای خرده گرفتن که خرافات رو داریم رواج میدیم .  من نشستم همون موقع چند قسمت اولیه سریال رو دیدم و باید بگم تنها چیزی که نظر منو بیشتر جلب کرد . فشارهای پدر و مادر در زندگی افراد بود . چیزی که ما در ایران هم تجربه اش می کنیم  چه خوب چه بد . سریال سانسورهای عجیب غریبم داشت تو تی وی اما نکته اینکه بعید بدونم کسی به خرافات ماه پرستی داستان دقت کرده باشه . دو ماه در اسمان مثل داستان دو خورسید در کربلا هست . همه اینها نمادگرایانه اس تا خرافات به نظرم 

 

یه چیزی هم یادم اومد من مراسم ، جنگ، معماری و زندگی روزمره مردم رو به خوبی در این سریال حس کردم گرچه پیام اصلی ایمان به استعداد فرزندان و عدم فرق گذاشتن بین اونا یکی از موضوعات مهم به نظر می اومد .

 

در مورد بازیگرها مثل همیشه کیم سو هیون برام بهترین انتخابه و جالبه بدونید هنوزم مردم نمیدونن  چطور درست سرچ کنن بین دو تشابه اسمی 

 

Kim Soo-hyun بازیگر نقش اول و جنسیت مرد

 

Kim So-hyun بازیگر فرعی و نقش مکمل زن 

 

همینقدر کره ای سخته واقعا 



 

بیشترین چیزی هم که منو مثل همیشه جذب میکنه موسیقی متن سریال هاست . من عاشق موزیک های  متن  سریالها میشم .

 

Lyn مثل همیشه شاهکار . اهنگ سریال افسانه دریا ابی بهترین اثرش بوده اما من همچنان طرفدار همه متن شعرهای مرتبط اش میشم .

 

مخصوصا اونجا که میگه :

 

" خاطراتی که در امتداد جاده بارانی . "

 

اما در مورد سایر OST یا همون موزیک متن سریال ها جالبتر اینکه ما اینجا از خود شخصیت اول سریال خورسید ماه هم موسیقی متن داریم که خودش  به تنهایی باعث کشش در ایران و خارج بوده .

 

 

مورد بعد میانگین تماشای سریال تو کره و جهان زیاد بود ولی یادمه تو ایران اونقدرها بولد عمومی نشد مثل یانگوم و جومونگ . همه میدونیم دلیلش چیه .

 

اما مورد اخر کشش داستانی . من طرفدار ویکی در سریال وایکینگ هام پس واضحه من از داستان هایی خوشم میاد که به مرور و با هوش همه چیز بهتر بشه نه پشت هم بلا بریزه رو سر یکی از کارکترها و تا اخر ما فقط خنده شخصیت بد رو بشنویم و ناله شخصیت خوب . 

 

طراحی لباس رو واقعا دوست داشتم مخصوصا برای اون سال و از این شبکه گدا . خیلی بابت فروش سریال به کشورهای سود کردن ازش و من اینو نتیجه انتخاب درست  بازیگران میدونم تا خرج درستی مادی و هنری .

 

به هرحال نمره من 15 از 20 

به نظر من تلویزیون ایران ریسک کرد که این سریالو پخش کرد. چون زیادی سانسور نیاز داشت پ بعدش هم اعتقادات خاص کره ای ها رو شامل بود. ممکن بود نظر منفی بگیره هرچند که بازم گرفت
منم گاهی اوقات اون دوتا کیم سوهیون ها رو قاطی میکنم (منظورم اسم انگلیسی شونه) 😊
نظر خاصی راجب او اس تیهای این سریال ندارم
سریال های خسته کننده ای که همیشه شخصیت مثبت مظلومه و شخصیت منفی ظالم، خیلی زیادن نمونه اش دونگ یی
جمعه ۱۱ شهریور ۰۱ , ۰۸:۵۸ دختر دهه هشتادی

هعیی یه سری هستن هرچی از خارج از ایران میاد میگن ترویج ال و بل و خانواده ستیزی و چه و چه و چه😑 حتی به نمایش خانگی خودمونم میگن ترویج فرهنگ غرب😑

حقققق 👍👍

شما شبها هم فیلم تماشا می کنید ؟ من خوابم نیاد ASMR  گوش میدم خیلی رو من جوابمه . 

 

پس موزیک های متن سریال ها خیلی روی شما هم اثر گذار هستن . میدونی من اولین بار با سریال شهرزاد و اهنگ رفیقم کجایی محسن چاووشی فهمیدم خیلی می تونه موزیک اثر بذاره روی سکانس عاشقانه . من که طرفدار سریال های شاد هستم و تو این سریال ها معمولا از موزیک هایی با هیجان در فراق یار خبری نیست . 

 

در مورد سانسور من مدت های بسیار زیادیه فیلم ها رو سانسور شده میبینم . ولی انتخاب هامو از سریال هایی انجام میدم که تحقیق کردم کمترین  سکانس سانسوری رو دارن .

 

 

من فقط شبا وقت دارم سریال ببینم :)
قطعا موزیک ها سکانس های عاشقانه رو احساسی تر میکنن. اون آهنگ شهرزاد هم توی گوشیم دارم و گاهی اوقات بهش گوش میدم

پس چه زمانی میخوابید ؟ایشالا که خیر باشه این شب فیلم دیدن ها . همیشه روزهاتون به خیر و برکت بگذره . من تو گوشیم کل اهنگ های سریال کابلین رو نگه داشتم . من چون شغلم مرتبط هست با سریال های نمایش خانگی ، و علاقم به موسیقی متن هست ، اغلب موزیک های متن سریال ایرانی رو نگه میدارم .

 

اما هنوزم میگم موزیک فقط موزیک ایرانی اونطرف ابی قدیمی . به نظرم اون زمان رشد عجیبی داشتیم از نظر موسیقی

به موقع خودش میخوابم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan