معرفی سریال ایمان به سرنوشت+خلاصه داستان

ایمان به سرنوشت......

سریال ایمان به سرنوشت یک سریال کره‌ای است که دربار گوریو را روایت میکند. این سریال سال های حکومت امپراطور گنگ مین را نشان میدهد...در این سریال نیز سفر زمان وجود داشته است. پس از همین سفر زمان میتوانیم پایان را حدس بزنیم. پایانی غم انگیز اما نمیدانیم که این پایان غم انگیز چگونه است پس نویسنده یک برگ برنده دارد تا مارا با همان برگ برنده شگفت زده کند.

به ادامه مطلب بروید...

اسم: ایمان به سرنوشت ، Faith

تعداد قسمت ها: 24 قسمت

زمان قسمت ها: 1 ساعت

زبان: کره‌ای و دوبله فارسی

کارگردان: کیم جونگ هاک و شین یونگ هوای

نویسنده: سونگ جی نا

شبکه ساخت و پخش: sbs

سال تولید:  2012

داستان: امپراطور گوریو (گنگ مین) که پس از مدت ها از اسارت در دستان یوآن به گوریو میخواهد بازگردد. در میان راه افرادی به آنها حمله میکنند و ملکه ( این دوک ) را زخمی میکنند. ژنرال (چویونگ) برای نجات جان ملکه سفر زمان میکند و به سئول امروزی میرود. در آنجا با پزشکی به نام (یو اون سو) آشنا میشود و ...

سریال ایمان به سرنوشت دوبله فارسی شده و در شبکه های مختلف فارسی زبان از جمله شبکه سه پخش شد. 

بازیگران سریال ایمان به سرنوشت:

لی مین هو در نقش چویونگ. از کار های او میتوانم وارثان و پادشاه ابدی را نام ببرم.

کیم هی سان در نقش یو اون سو.

پارک سه یونگ در نقش ملکه این دوک.

ریو دوک هوان در نقش امپراطور گنگ مین.​​​​​​

یو اوه سانگ در نقش گی چول. او در سریال های تیرانداز چوسان و سرزمین آهن بازی کرده است.

​​​​​​سانگ هون در نقش چون یوم جا

آن جائه ووک در نقش پزشک جانگ

بیشترین ریتمی که سریال توانست کسب کند

در کشور: 12.2 درصد

در سئول: 13.5 درصد

و کمترین ریتم سریال

در کشور: 8.7 درصد

در سئول: 9.7 درصد

معرفی بعدی سریال مهتاب نقاشی شده با ابر...

زندگی در تاریخ...ایران...کره

نظر مدیر وبلاگ:

این سریال یکی از بهترینای کره جنوبیه توی ژانر سفر زمان. این سریال فقط زمان گوریو رو نشون میده و تو قسمت اول و آخر فقط توی چندتا سکانس، سئول امروزی رو نشون میده. 

به نظر من که ارزش دوبار دیدن رو داره. من که ازش راضیم.

معرفیتون خیلی عالی بود

ممنون

شیما جون ببخشید با احترام به نظر شما باید بگم اصلا از این سریال خوشم نیومد

پارسال شبکه تماشا داد و من دو قسمت دیدم دیگه ندیدم یعنی جذبش نشدم

باید بگم تعریف های زیادی شنیده بودم

ولی به نظرم خیلی بی کیفیت بود

به نظرم فقط به خاطر لی مین هو خیلی معروف و محبوب شده

قسمت های اولیه‌ش همینجوری هستن. اگه خواستین دوباره ببینین این سریالو از قسمت پنج به بعد شروع کنین. از اونجا بهتر میشه

این دریچه سرزمین مخفی با اون سو واقعیت داشت و اون سو همسر چویونگ بوده 

 اگه منظورتون توی واقعیته من در این باره خبر ندارم

من سریال کره ای زیاد دیدم.بهتریناشو دیدم.سریال ایمان یکی از بهترین سریالها بود.جزو سریالهای مورد علاقه ی منه که هر وقت دلم براش تنگ میشه دوباره شروع میکنم به دیدنش.هرچی میبینم برام تکراری نمیشه.فوق العاده بود.

سلام ببخشید در آخر پن نفهمیدم میشه برام توضیح دهید آخر او یو همسر چو یونگ شد یا نه؟

سلام. بله بهم رسیدن
پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۱۹:۴۹ دخی کیپاپر و کیدرامر

عالی بود عالییییییییی

 

سلام در مورد این پست چند تا نظر خب دارم . اول همچنان پیشنهادم نوشتن نام انگلیسی سریاله که اینجا جاش خالی بوده برای فردی که اگه میخواد سرچ کنه و تو فارسی چیزی پیدا نمیکنه تو گوگل اسم اصلی رو بزنه . حالا یا برای دانلود یا برای هرچی 

 

اما در مورد خود سریال . من اون زمان که دیدمش حس میکردم سن کیم هی سان از لی مین هو بیشتره و بعدها متوجه شدم اتفاقا کره ای ها بدشون نمیاد به این رابطه های پسر با دختر بالاتر از خودش دامن بزنن !

 

نه راستش من اصلا نیستم همچین چیزی رو . گرچه میدونم همه پسرهای دنیا تصورسازی از یک خانم مهربون برگتر از خودشون از کودکی تا انتها در رویاهاشون دارن . 

 

بازی لی مین هو در سریال خوبه و همین سریال باعث شد افسانه دریای ابی رو با اون حجم از اسپانسر بسازن و بعدی و بعدی . به هرحال طرفدار داره اقامون D:

 

سریال رو در حدی دوست داشتم که یکبار تا انتها ببینم و همین . چون میدونم تو همون سالها مجموعه هایی که منو بیشتر درگیر احساسات داستانی و عاشقانه اش کنه وجود داشت . به هرحال اولین دلیل مخالفت من با سریال عدم هارمونی عاشقانه بین لی مین هو و خانم بود . یه جور حس مادرانه داشت تا عاشقانه !

 

البته اینو کارگردان سریال رد نکرده که موضوع تناسخ تو سریال جیران داره و خرافات 6 بار زندگی کردن کره ای و اینکه شاید مهم روحاینهاست نه سن و ازدواج . روحشون در زمان و تاریخ مختلف هم دیگه رو دیده و باز هم پسندیده !

 

اخرین نکته اینم بگم که از صبر چو یونگ در مقصر اصلی خودش با دوستانش و سکانس های اومدن خانم و محافظت دو طرفه برداشت های جالبی گرفتم . 

مرسی از پیشنهادت. اسم انگلیسی سریال رو اضافه کردم 😊
کره ای ها نونا رومنسی رو هم دوست دارن. ولی راستش من زیاد زوج لی مین هو و کیم هی سان به دلم ننشت
لی مین هو توی ایران خیلی طرفدار داره. ولی من یکی جزو طرفداراش نیستم
دقیقا. فقط یه بار ببینیش کافیه.

ممنونم از ویرایش و اضافه شدن نام انگلیسی

 

داخل پیام قبلی ساعت 10:32 یه چند عدد اشتباه دیکته ای داشتم 

 

تصورسازی = تصویرسازی

 

جیران = جریان

 

روحانیهاست = روح  این هاست

 

 

من چشمهام ضعیفه بارها این اشتباه رو خواهید دید از من  اما ببخشید D:

 

کره ای سریال های حشمت فردوسی رو خیلی دوست دارن . سریال هایی که محور یه خوانواده و داخل اون شکل میگیره و یه شخصیت حرص در بیار تا 100 قسمت فقط عروس خوانواده رو چکی میکنه . 

 

راستی بیشترین رینمی چیه نوشتید تا حالا نشنیده بودم ! درصد بیننده‌ها در کشور کره جنوبی یا چی ؟

 

 

داده های منطقه زمانی، کانال بر اساس خانوارهای مشترک کابلی و خانوارهای اشتراک  که حداقل بیشتر از 1 دقیقه داخل یک شبکه باقی بمونن محاسبه میشه . رتبه بندی بر اساس منطقه شهر و کشور جداگانه محسوب میشه و برای شبکه هایی مثلا TVN با KBS و همین SBS شرایط کاملا فرق داره . بعضی اشتراکی هستن بعضی دولتی بعضی نیمه دولتی و الا اخر .

 

دوست دارم یاد بگیرم از شما رینمی چی بود ؟ ریتینگ شنیده بودم

 

خواهش میکنم
منظور از ریتم همون ریتینگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan