معرفی کامل سریال صدا

آمار فصل های سریال

فصل قسمت ها تاریخ پخش تاریخ پایان شبکه
1 16 14 ژانویه 2017 12 فوریه 2017 OCN
2 12 11 آگوست 2018 16 سپتامبر 2018 OCN
3 16 11 مه 2019 30 جوئن 2019 OCN
4 14 18 جوئن 2021 درحال پخش tvN

​​​​​​داستان فصل اول

مو جین هیوک (جانگ هیوک) کارآگاهی است که پس از کشته شدن همسرش درحالی که او مشغول کار کردن بود، مظنون به قتل شد. کانگ کوان جو (لی ها نا) یک پلیس زن است که دارای مهارت عالی روان آکوستیک است. او در هنگام کار با یک پرونده وحشیانه برخورد میکند و در جریان تحقیقات پدرش کشته میشود. سه سال بعد جین هیوک و کوان جو یک تیم به اسم گلدن تایم درست میکنن. این دو نفر با یکدیگر متحد شده، پرونده ها را دنبال می کنند و به دنبال قاتلی که عزیزانشان را کشته، میگردند. 

داستان فصل دوم

تیم گلدن تایم حوادث و اتفاقات مختلف را حل کرده و پشت سر میگذارد. آنها در طی زمانی که برای قربانیان باقی مانده، تحت اسارت قرار گرفته و توسط تعرض کنندگان تحت تعقیب قرار میگیرند. جین هیوک و کوان جو در هنگام حل کردن پرونده های مختلف متوجه میشوند که پرونده های شخصی گذشته آنها باهم مرتبط است. آنها با یکدیگر همکاری میکنند تا بفهمند چه کسی پشت این ماجرا بوده. 

داستان فصل سوم

یک روز اعضای تیم گلدن تایم با یک کارتل شیطانی روبه رو میشوند که جرایم سایبری در پشت این کارتل پنهان شده. به منظور مبارزه با این کارتل و نجات جان انسان ها، کانگ کوان جو دستورالعمل هایی را به کارآگاهی به اسم دو کانگ وو میدهد و تیمش این دستور العمل ها را انجام میدهند. 

داستان فصل چهارم

در فصل چهارم یک قاتل دارای توانایی شنوایی بسیار قوی ظاهر میشود. این قاتل با استفاده از توانایی های پیشرفته خود مردم را به قتل میرساند. به همین دلیل کانگ کوان جو که توانایی شنوایی بیشتری دارد، وارد ماجرا میشود. او با یک کارآگاه به نام دِرِک جو (سو سئونگ هون) همکاری میکند. دِرِک جو یک فرد محتاط است که اجازه اشتباه نمی دهد. او رهبر تیم LAPD (لس آنجلس) است. این تیم با باند های تبهکار سروکار دارد. 

بازیگران اصلی

لی هان نا در نقش کانگ کوان جوجو

جانگ هیوک در نقش مو جین هیوک

لی جین ووک در نقش دو کانگ وو

سونگ سئونگ هو در نقش دِرِک جو

جوایز

سال جایزه دسته بندی گیرنده نتیجه
2017

جوایز ستاره درخشان

فیلم کره ای

جایزه درام ستار جانگ هیوک برنده شد

نظر بدین

معرفی بعدی، سریال من ربات نیستم

زندگی در تاریخ...ایران...کره

به نظر که سریال جالبی میاد. حتما سر فرصت نگاهش میکنم

ممنونم از معرفیت

به نظر منم جالب میاد
خواهش میکنم

این فیلم چجوریه ژانرش؟

ارزش دیدن رو داره؟

اکشن، هیجان انگیز، معمایی، روان شناختی، جنایی
والا من ندیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan