بهترین ملکه کره ای ...از نظر شما

تو این پست سعی کردم تصاویر ملکه های کره که در تاریخ وجود داشتن رو جمع آوری کنم. و از شما هم میخوام که بین این ملکه ها بهترین ملکه از نظر خودتون رو بگین. و اگر هم دوست داشتین بگین به چه دلیل این ملکه رو دوست دارین. 

و اینکه از این به بعد تصمیم گرفتم پست هام رو بر اساس نظرات شما بنویسم. یعنی نظرسنجی بعدی که توی ‌وبلاگ میذارم بستگی به نظرات شما داره. 

اگه دوست دارین درباره یه موضوع خاص نظرسنجی بذارم، حتما در بخش نظرات بگین.

پس به امید نظرات شما

https://uupload.ir/files/ykg4_1611870441071.jpg 

1- ملکه هیویی

2- ملکه اینهیون

3- ملکه دانکیونگ

4- ملکه سوسانو

5- ملکه کی

6- ملکه سئوندوک

ملکه ی مورد علاقتون رو از بین گزینه های بالا انتخاب کنین.

نظرسنجی بعدی، بهترین پادشاه کره ای....از نظر شما......

زندگی در تاریخ...ایران...کره

نظر مدیر وبلاگ:

من فقط و فقط به ملکه دانکیونگ رای میدم. هیچ ملکه ای مثل اون نمیشه. خیلی مظلوم و معصومه. 

به گزینه ی سه رای میدم.

ملکه سوسانو😰😰😰😰😰

ممنون از نظرت

ملکه کی

چون مقتدر و با جذبه بود

ملکه دانکیونگ

چون خیلی مظلوم بود

موافقم

ملکه دانکیونگ و سوسانو عالی هستن. به اونا رای میدم

تقریبا با نظرت موافقم😁

ملکه اینهیون چون خیلی مظلوم و دوست داشتنیه

:)

ملکه دانکیونگ دوست داشتنی♥😍 بازیشون فوق العاده بود

منم خیلی دوسش دارم

ملکه کی! ملکه ای بینظیر!:)

من از بین همه ی این سریال ها سریال ملکه کی رو انتخاب میکنم .من همه این سریال ها رو دیدم ولی هیچ کدوم به ملکه کی نمیرسن

 

 

 

 

 

 

 

 

.... :))

رویای فرمانروای بزرگ بانو دوکمان ملکه سیوندوک بهترین بود تو رویای فرمانروای بزرگ 

رویای فرمانروای بزرگ بانو دوکمان بهترین بود تو رویای فرمانروای بزرگ من اصلا سریال ملکه سئوندوک رو فقط یه قسمتشو دیدم به تمام معنا افتضاحه ملکه سیوندوک مهربان بود تو رویای فرمانروای بزرگ ولی تو سریال ملکه سئوندوک مغرور بود

من برعکس ملکه سئوندوک رو تو سریال ملکه سوندوک دوست داشتم

ملکه کی چون خیلی قوی هست و اینکه امپراتوریس هم حتی شد و عالی هست و.....

ملکه انهیون چون خیلی مهربونه و مضفوم

ملکه کی  چون خیلی قوی بود حتما سریالشو ببینید 

ملکه کی  چون خیلی قوی بود حتما سریالشو ببینید 

مرسی که نظرتو گفتی :)

ملکه کی بهترین ملکه کره ای هستش با وقار وه با سیاست 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan