آلارم عشق (معرفی سریال)

آلارم عشق یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی کیم سوهیون، جونگ گا رام و سونگ کانگ است. این سریال بر اساس وبتون داوم با همین نام نوشته چون کی یونگ، زندگی یک دختر دبیرستانی را در جامعه ای دنبال میکند که به شدت تحت تاثیر یک برنامه است. که میتواند بفهمد آیا کسی از اطرافیانش حسی به او دارند یا نه.

آلارم عشق اولین سریال کره ای سات که توسط نتفلیکس تایید شد. فصل اول این سریال در 22 آگوست 2019 از نتفلیکس پخش شد. این سریال به عنوان یکی از برترین سریال های نتفلیکس رتبه بندی شده و در اکتبر 2019 برای فصل دوم تمدید شد. فصل 2 در 12 مارس 2021 منتشر شد.

خلاصه داستان

آلارم عشق حول محور داستان فناوری می چرخد که کاربران را قادر میسازد عشق را از طریق برنامه ای کشف کنند. وقتی کسی عاشق فردی میشود این برنامه به کاربر مورد نظر خود خبر میدهد.

اسامی بازیگران

کیم سوهیون در نقش کیم جو جو

(طلوع ماه در رودخانه ، افسانه نوکدو ، رادیو رمانتیک، وقتی تو خواب بودی، پادشاه صاحب ماسک ، گابلین ، هی روح بیا بجنگیم، تو کی هستی: مدرسه 2015، میتونم صدات رو بشنوم، شاهزاده زیر شیروانی، خورشید و ماه، پرنسس جامیونگ گو)

   دانش آموز دبیرستانی زیبا و پر تلاشی که علیرغم گذشته دردناک خانواده اش، باهوش و با نشاط است.

جونگ گا رام در نقش لی هی یونگ

(وارثان)

   یک دانش آموز سختکوش دبیرستانی که جو جو را دوست دارد و دوست دوران کودکی سون اوه نیز است. او تنها فرزند یک دستیار خانگی است که در خانه سون آه کار میکند.

سونگ کانگ در نقش هوانگ سون آه

(پیش بینی عشق و آب و هوا، یا وجود اینکه میدانم، خانه شیرین، نوازش قلبت)

   یک مدل خوش تیپ و دانش آموز دبیرستانی که به عنوان تک فرزند در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد. او با مشکلات فراوانی بزرگ شده است. او عاشق کیم جو جو میشود.

اطلاعات فصل ها

فصل تعداد قسمت تاریخ پخش
1 8 22 آگوست 2019
2 6 12 مارس 2021

تولید

در ژانویه 2017 نتفلیکس با Hidden Sequence همکاری کرد تا اولین سریال خود را که از روی وبتون چون کی یونگ نوشته شده بود را بسازد. این سریال قرار بود در سال 2018 منتشر شود، اما همانطور که توسط Korea JoongAng Daily گزارش شد تاریخ پخش به دلیل تاخیر در تولید به دلایل داخلی به سال 2019 موکول شد. در 4 سپتامبر 2018 نتفلیکس اعلام کرد که آلارم عشق دیگر توسط استودیو دراگون تولید میشود و لی آه یون و سو بو را (نویسندگان) و لی نا جونگ (کارگردان) عوامل پشت صحنه این سریال هستند. کیم سوهیون، جونگ گا رام و سونگ کانگ برای نقش های اصلی انتخاب شدند. سونگ کانگ از طریق آزمون تستی در میان 900 نفر انتخاب شد. فصل اول با 8 قسمت در 22 آگوست 2019 پخش شد.

در اکتبر 2019 آلارم عشق برای فصل دومش تمدید شد. اولین خواندن فیلمنامه برای فصل 2 در 21 فوریه 2020 انجام شد. در 14 فوریه 2021 نتفلیکس اعلام کرد که فصل 2 در 12 مارس 2021 کران خواهد شد که نویسندگان آن چا یون سو، کیم سوهی و کوان جی یونگ، و کارگردانان آن کیم جین وو و پارک یو یونگ هستند.

موسقی متن

موسیقی متن آلارم عشق شامل هفت و آهنگ و چهارده قطعه موسیقی است. که از طریق چندین پرتال موسیقی در 6 سپتامبر 2019 منتشر شد.

به جای شرکت خواهر استودیو دراگون (که حقوق پخش موسیقی های متن اکثر درام های تولید شده را داشت)، توزیع کننده موسیقی مستقل Biscuit Sound حقوق پخش موسیقی متن را بر عهده گرفت.

آلارم عشق یک منطقه تجربه تعاملی از 18 آگوست تا 1 سپتامبر 2019 در میدان پارک جهانی Lotte World Tower برگزار کرد. هر فضا به گونه ای تزئین شده بود که گویی عملکرد برنامه در نمایشنامه در واقعیت تجسم میشود و تجربه ای عاشقانه را به عاشقان، دوستان و خانواده هایی که از آن مکان بازدید کرده بودند، می بخشید. همچنین برنامه ای که شبیه برنامه های سری بود (اما متفاوت عمل کرد) برای رویداد های تبلیغاتی منتشر شد.

معرفی بعدی، معرفی سریال طبقه بالا

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی دوست داشتم کیم جوجو به سون اوه برسه اما وقتی قسمت ۵ فصل اول دیگه نتونستم ببینم رفتم قسمت آخر فصل دومشو دیدم که کیم جوجو به هه یونگ رسید دیگه ندیدم قسمتای قبلش فقط فصل اول ۴ قسمت اولش دوست داشتم خیلییی چون کیم جوجو و سون اوه پیش هم بودن و همدیگرو دوست داشتن خواهش میکنم فصل سوم داشته باشه تا کیم جوجو به سون اوه برسه

منم موافقم ای کاش فصل سه هم بسازن

فک نکنم دیگه فصل سه شو بسازن دیگه نباید منتظر باشیم هر کس که خواست نگاش کنه فقط فصل اول قسمت اول تا چهارم رو ببینه بقیش اشکتونو در میاره و فقط  افسوس میخورین 

بنظر من هر کس که طرفدار سونگ کانگ شیطان من رو ببینه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan